نفسنفس، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

نفس مامان و بابا

السلام علیک یا ابا عبد الله

1391/10/6 23:46
نویسنده : مامان نفس
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون میخواهم از محرم امسال برات بگم که با همه سالها فرق می کرد پارسال این موقع شما تو دل مامان لونه کرده بودی خیلی از خدا متشکرم که تو نازنین به ما داد مامان خیلی انتظار شما رو می کشید هر سال تو محرم روز وفات شش ماهه امام حسین نذر کرده بودم که 72 کیک و شیر پخش کنم تا خدا شما رو به من بده هر سال که می رفتم حسینیه یا حرم زنها و مردا رو که با بچه هاشون می دیدم بی طا قتیم می شد و حسابی گریه می کردم ولی امسال منم با شما تونستم برم برای مجلس شش ماهه و نذر شما رو هم دادیم شما با اون لباسای امام حسینی خیلی ناناز شده بودی گلممممم مامان عاشقت امیدوارم امانت دار خوبی باشم و شما رو خوب بزرگ کنم امین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)